400 серія дизельних двигунів Mercedes-Benz

400 серія дизельних двигунів Mercedes-Benz

Кардинально нова серія двигунів для важких вантажних автомобілів та тракторів з’явилась на ринку в 1970 році. Поява двигунів 400 серії була викликана необхідністю виконання рішення німецького федерального міністерства транспорту від 1968 року, згідно з яким з 1972 року нові транспортні засоби повинні були мати двигуни потужністю 6 кВт (8 к.с.) за тону повної маси автопоїзда. Це рішення стало критичним для техніки,  що повинна тягнути важкі причепи (фури та трактори). Мерседес-Бенц приступив до розробки якісно нової серій двигунів в 1969 році.

1. Двигун Mercedes OM 401

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz є чотирьохтактним і має об’єм  9572 кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно 575 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнила серію двигунів 300, й почала розроблятись  в 1969  році після дерективи федерального міністерства транспорту щодо мінімальної потужності у 8 к.с. на тону  повної маси транспорту, що персувається дорогами Німеччини.

Двигун ОМ401 - це перша генерація V6 дизелів серії 400 , що побачила світ в 1975 році  і розвивала потужність 141 кВт (192к.с.). Більшість двигунів виготовлялась на експорт. ОМ 401 є найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400, проте  він також  має турбонадув та високу паливну ефективнiсть.

Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 401 дуже популярні й широко використовуються з 1980-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 401  використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Lexion 460.

Технічні характеристики

К-ть циліндрів    V6
Діаметр цилиндра           125 мм
Хід поршня 130 мм
Робочий об'єм 9572 cm2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,75:1
Потужність 141 кВт (192 к.с.)

2. Двигун Mercedes OM 421

Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм 10965  кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно  657 кубічним дюймам. Це друга  генерація V6 дизельних двигунів, з'явилась в 1980 році та була обладнана інтеркулером  та розвивала вже190 кВт (253 к.с.).  Більшість двигунів виготовлялась на експорт. Як і ОМ 401 він є  найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400 , проте також  має турбонаддув та фірмову ізюминку  – інтеркулер.

Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 421 дуже популярні й широко використовуються з 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 421  використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Commandor 115 CS.

Технічні характеристики

К-сть цилиндрів V6
Діаметр циліндра           128 мм
Хід поршня 142 мм
Рoбочий об'єм 10965 cм2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,9:1
Потужність 185 кВт (250 к.с.)

3. Двигун Mercedes OM 421 A

Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм  10965  кубічних сантиметрів (657 кубічних дюймів). Двигун ОМ 421 A побачив світ в 1980 році й фактично замінив  попередника – OM 401 A. Більшість двигунів виготовлялась на експорт. Як і ОМ 401 він є  найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400 , проте також  має турбонадув та фірмову ізюминку серії – інтеркулер.

Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 421 A дуже популярні й широко використовуються з 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 421 А  використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні New Holland TF44.

Технічні характеристики     

К-сть цилиндрів              V6
Діаметр циліндра 128 мм
Хід поршня 142 мм
Робочий об'єм 10965 cм2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,9:1
Потужність 190 кВт (253 к.с.)

4. Двигун Mercedes OM 422

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz  є чотирьохтактним і має об’єм  14618 кубічних сантиметрів, що відповідає 875 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнила серію 300 й почала розроблятись у 1969 році . Конкретно ОМ 422 побачив світ в 1980 році і замінив попередника – ОМ 402 A, що на аналогічній V8-циліндровій конструкції видавав 155 к.с.

Дані двигуни відносяться до серії 400 й розроблені з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. Двигун OM 422 був першим дизелем від Mercedes-Benz для важкого комерційного транспорту, що був обладнаний інтеркулером. Двигуни ОМ 422 дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 422 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема він приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Commandor 116 CS.

Технічні характеристики    

К-сть цилиндрів V8
Діаметр циліндра             128 мм
Хід поршня 142 мм
Робочий об'єм 14618 cм2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,9:1
Потужність 205 кВт (276 к.с.) при 2800 об/хв

5. Двигун Mercedes OM 441 A

Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм 10965 кубічних сантиметрів (657 кубічних дюймів). Це третя генерація V6-дизелів виробництва  Mercedes-Benz  та генерує 200кВт (269 к.с.).

Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 441А дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 441А використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Dominator 118 SL MAXI.

Технічні характеристики    

К-сть цилиндрів V6
Діаметр циліндра             128 мм
Хід поршня 142 мм
Робочий об'єм 10965 cм2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,9:1
Потужність 200 кВт (269 к.с.)

6. Двигун Mercedes OM 443

Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz. Двигун ОМ 443 є чотирьохтактним і має об’єм 10965 кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно 657 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнили серію  300 й почали розроблятись в 1969 роц,і після прийняття дерективи федерального міністерства транспорту щодо мінімальної потужності у 8 к.с. на тону  повної маси транспорту, що персувається дорогами Німеччини.  V-подібні  6-,8- и 10- циліндрові двигуни нової серії 400 виконали це завдання. Перша генерація V10 дизелів серії 400 , що побачила світ в 1970 році  позначалась як ОМ403 і розвивала потужність 235 кВт (320к.с.), наступна генерація V10-дизелів виробництва Mercedes-Benz  представлена двигуном ОМ 443, який  генерує 245кВт (330 к.с.).

Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 443 дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та велкотонажнних вантажних автомобілях. ОМ 443 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Commador 228CS.

Технічні характеристики   

К-сть цилиндрів V10
Діаметр циліндра             128 мм
Хід поршня 142 мм
Робочий об'єм 18273 cм2
Система впуску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,9:1
Потужність 245 кВт (330 к.с.)