Схема розміщення запчастин відбійного бітера молотильного барабану комбайна CLAAS Lexion 480
Кардинально нова серія двигунів для важких вантажних автомобілів та тракторів з’явилась на ринку в 1970 році. Поява двигунів 400 серії була викликана необхідністю виконання рішення німецького федерального міністерства транспорту від 1968 року, згідно з яким з 1972 року нові транспортні засоби повинні були мати двигуни потужністю 6 кВт (8 к.с.) за тону повної маси автопоїзда. Це рішення стало критичним для техніки, що повинна тягнути важкі причепи (фури та трактори). Мерседес-Бенц приступив до розробки якісно нової серій двигунів в 1969 році.
1. Двигун Mercedes OM 401
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz є чотирьохтактним і має об’єм 9572 кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно 575 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнила серію двигунів 300, й почала розроблятись в 1969 році після дерективи федерального міністерства транспорту щодо мінімальної потужності у 8 к.с. на тону повної маси транспорту, що персувається дорогами Німеччини.
Двигун ОМ401 - це перша генерація V6 дизелів серії 400 , що побачила світ в 1975 році і розвивала потужність 141 кВт (192к.с.). Більшість двигунів виготовлялась на експорт. ОМ 401 є найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400, проте він також має турбонадув та високу паливну ефективнiсть.
Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 401 дуже популярні й широко використовуються з 1980-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 401 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Lexion 460.
Технічні характеристики
К-ть циліндрів | V6 |
Діаметр цилиндра | 125 мм |
Хід поршня | 130 мм |
Робочий об'єм | 9572 cm2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,75:1 |
Потужність | 141 кВт (192 к.с.) |
2. Двигун Mercedes OM 421
Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм 10965 кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно 657 кубічним дюймам. Це друга генерація V6 дизельних двигунів, з'явилась в 1980 році та була обладнана інтеркулером та розвивала вже190 кВт (253 к.с.). Більшість двигунів виготовлялась на експорт. Як і ОМ 401 він є найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400 , проте також має турбонаддув та фірмову ізюминку – інтеркулер.
Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 421 дуже популярні й широко використовуються з 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 421 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Commandor 115 CS.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | V6 |
Діаметр циліндра | 128 мм |
Хід поршня | 142 мм |
Рoбочий об'єм | 10965 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,9:1 |
Потужність | 185 кВт (250 к.с.) |
3. Двигун Mercedes OM 421 A
Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм 10965 кубічних сантиметрів (657 кубічних дюймів). Двигун ОМ 421 A побачив світ в 1980 році й фактично замінив попередника – OM 401 A. Більшість двигунів виготовлялась на експорт. Як і ОМ 401 він є найменшим в серії V-подібних двигунів серії 400 , проте також має турбонадув та фірмову ізюминку серії – інтеркулер.
Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 421 A дуже популярні й широко використовуються з 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 421 А використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні New Holland TF44.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | V6 |
Діаметр циліндра | 128 мм |
Хід поршня | 142 мм |
Робочий об'єм | 10965 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,9:1 |
Потужність | 190 кВт (253 к.с.) |
4. Двигун Mercedes OM 422
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz є чотирьохтактним і має об’єм 14618 кубічних сантиметрів, що відповідає 875 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнила серію 300 й почала розроблятись у 1969 році . Конкретно ОМ 422 побачив світ в 1980 році і замінив попередника – ОМ 402 A, що на аналогічній V8-циліндровій конструкції видавав 155 к.с.
Дані двигуни відносяться до серії 400 й розроблені з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. Двигун OM 422 був першим дизелем від Mercedes-Benz для важкого комерційного транспорту, що був обладнаний інтеркулером. Двигуни ОМ 422 дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 422 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема він приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Commandor 116 CS.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | V8 |
Діаметр циліндра | 128 мм |
Хід поршня | 142 мм |
Робочий об'єм | 14618 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,9:1 |
Потужність | 205 кВт (276 к.с.) при 2800 об/хв |
5. Двигун Mercedes OM 441 A
Чотирьохтактний дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz має об’єм 10965 кубічних сантиметрів (657 кубічних дюймів). Це третя генерація V6-дизелів виробництва Mercedes-Benz та генерує 200кВт (269 к.с.).
Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 441А дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та середньотонажних вантажних автомобілях. ОМ 441А використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Dominator 118 SL MAXI.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | V6 |
Діаметр циліндра | 128 мм |
Хід поршня | 142 мм |
Робочий об'єм | 10965 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,9:1 |
Потужність | 200 кВт (269 к.с.) |
6. Двигун Mercedes OM 443
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz. Двигун ОМ 443 є чотирьохтактним і має об’єм 10965 кубічних сантиметрів, що відповідає орієнтовно 657 кубічним дюймам. Він відноситься до серії двигунів - 400, що доповнили серію 300 й почали розроблятись в 1969 роц,і після прийняття дерективи федерального міністерства транспорту щодо мінімальної потужності у 8 к.с. на тону повної маси транспорту, що персувається дорогами Німеччини. V-подібні 6-,8- и 10- циліндрові двигуни нової серії 400 виконали це завдання. Перша генерація V10 дизелів серії 400 , що побачила світ в 1970 році позначалась як ОМ403 і розвивала потужність 235 кВт (320к.с.), наступна генерація V10-дизелів виробництва Mercedes-Benz представлена двигуном ОМ 443, який генерує 245кВт (330 к.с.).
Даний двигун розроблений з врахуванням екологічних норм Євро ІІ. ОМ 443 дуже популярні й широко використовуються з початку 1990-х років у дорожній техніці та велкотонажнних вантажних автомобілях. ОМ 443 використовується також у зернозбиральних комбайнах, зокрема в зернозбиральному комбайні CLAAS Commador 228CS.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | V10 |
Діаметр циліндра | 128 мм |
Хід поршня | 142 мм |
Робочий об'єм | 18273 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,9:1 |
Потужність | 245 кВт (330 к.с.) |