Схема розміщення привідних ременів та ланцюгів комбайна CLAAS Dominator 68SR
В 1996 році відбулись радикальні технологічні зміни у сім’ї важких двигунів Mercedes-Benz. Дебют серії 900 приходить на весну і характеризується появою нових інноваційних елементів: електронної системи управління, безпосереднього вприску палива через роздільні насоси для кожного циліндра. Серія 900 задала стандарт екології та ефективності в своєму класі. Вже виготовлено більше мільйона вказаних двигунів. Mercedes-Benz в черговий раз підтверджує позицію технологічного лідера в виробництві дизельних двигунів.
1. Двигун Mercedes OM 906 LA
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz. Двигун є чотирьохтактним, об'ємом 6375 кубічних сантиметрів, що відповідає 385 кубічним дюймам. Він представляє серію двигунів 900, які прийшла на зміну серії 300 й почала розроблятися після кризи 1980х років. Конкретно ОМ 906 LA побачив світ у 1996 році й замінив свого попередника – ОМ 364 A, який видавав на 6 циліндрах 155 к.с.
Дані двигуни починають серію 900 й спроектовані з врахуванням вимог екологічних норм Евро ІІ. Двигуни ОМ 906 досить популярні та широко використовуються з початку 2000-х років в важкій техніці та на потужних автотягачах (фурах). ОМ 906 LА використовується і в зернозбиральних комбайнах. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна. Зокрема, ОМ906A приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Medion 330.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 6, вертикально в ряд |
Діаметр циліндра | 102 мм |
Хід поршня | 130 мм |
Робочий об'єм | 6375 cm2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 17,4:1 |
Потужність | 165 кВт (220 к.с.) |
Максимальний крутний момент | 1100 Нм при 1300 об/хв |
Система управління | BlueTec® |
2. Двигун Mercedes OM 926 LA
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz. Двигун є чотирьохтактним і має об’єм 7201 кубічних сантиметрів, що відповідає 435 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 900, що прийшла на зміну двигунів серії 300 й почала розроблятись після кризи 1980х років. Конкретно ОМ 926 LА побачив світ в 1998 році і замінив попередника – ОМ 366 A, що видавав на 6 циліндрах 170 к.с.
З введенням в дію екологічних норм Євро ІІ їм на заміну двигунів серії 300 прийшла серія двигунів 900. Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1980-х роках у важкій техніці та на вантажних авто.ОМ 926 LА використовується в зернозбиральних комбайнах. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна. Зокрема ОМ 926 LА приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Tucano.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 6, вертикально в ряд |
Діаметр циліндра | 106 мм |
Хід поршня | 136 мм |
Робочий об'єм | 7201 cм2 |
Система впуску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 17,4:1 |
Потужність | 205 кВт (275 л.с.) |
Максимальний крутний момент | 1250 Нм при 1300 об/хв |
Система управління | BlueTec® |