Схема розмещения приводных ремней и цепей комбайна CLAAS Cosmos
Оплату замовленого товару можна здійснити кількома простими способами, в залежності від Ваших побажань:
Оплата здійснюється шляхом банківського переказу коштів на рахунок компанії-продавця. У цьому випадку на вказаний Вами адрес електронної пошти або номер факсу буде виставлено рахунок-фактуру (з ПДВ) для здійснення оплати з розрахункового рахунку Вашої компанії. Після здійснення оплати Ви отримаєте товар та пакет усіх необхідних документів, у тому числі видаткову та податкову накладну.
При виборі цієї форми оплати, для оперативної реєстрації податкових накладних у ЄДРПН будемо вдячні за вчасно надані податкові реквізити Вашої компанії. Для безперешкодної доставки товарів просимо також вчасно надати доручення з обов'язковим вказанням посади особи-отримувача, а також переліку та кількості товарів, котрі підлягають отриманню.
Оплата запасних частин здійснюється у відділенні комерційного банку. Ця послуга переказу грошей через відділення банку особливо зручна для фізичних осіб і приватних підприємців, що не мають розрахункових рахунків у банках.
При виникненні питань щодо здійснення оплати, Ви зможете задати їх нашим менеджерам по телефону або надіславши листа на нашу електронну пошту.