Комбайн зернозбиральний CASE IH AFX серії

Комбайн зернозбиральний CASE IH AFX серії

Нова серія зернозбиральних комбайнів AFX представлена в 2004 році. Вона прийшла на зміну популярній 2300 серії. Зміни торкнулись всіх основних вузлів комбана, а саме: з'явився новий ротор AFX, зменьшилась кількіть привідних ременів й ланцюгів , збільшилась присутність гідравліки, з'явився інверторний повітряний екран ротора, що забезпечує ефективнтй повітряний потік, додалось електроне управління решетами з виводом на экран в режимі он-лайн процесу роботи, збільшились розміри елеваторів, з'явилась покращена кабіна, а також обновлене фарбування.
Ці машини володіють потужністю, продуктивністю й комфортом, якого не існувалодо того. На комбайні стоять тільки 2 ременя й 2 ланцюга. Все інше приводить в рух реверсивний гідрмотор ротора. Місцем виробництва серії AFX вибрано завод в м. Небраска (Нью Айленд, США). Одночасно тут планується виробництво аналочної за технологією подвійного ротора моделі CR New Holland. Серія AFX комбайнів СASE IH й комбайни CR New Holland використовують уніфіковані вузли, такі як великий зерновий бункер, о‘бємом від 205 до 330 бушелів зерна з новим шнеком вигрузки пониженного шуму, що забезпечує щвидкість вигрузки 3 бушеля в секунду (10 літрів в секунду).
Проведені на серії  AFX покращення не змімюють базову роторну конструкцію Case IH, започатковану ще в1977 році. Ця система використовувала один ротор для молотіння й відділення зерна. При цьому використовується повітряний вакуум, який забезпечує додаткову чистоту зерна. У традиційній конструкції  ротора задіяно до 16 рухомих частин. Нова конструкція роторів Axial-Flow використовує менше рухомих частин, вона стала більш надійною й дешевшою. Використання в комбайнах серії  AFX нової конструкції ротора збільшило також його ефективність. Так, новий ротор AFX використовує робочі лопаті  змінного кроку, що сприяє плавному просуванню зерна й збільшенню від 5 до 25 процентів пропускної здатності ротора в жорстких умовах.
Модель AFX 8010, новий флагман Case IH, є комбайном класу 8 потужністю біля 370 к. с. Він комплектується  бункером на 330 бушелів (11600 літрів) зерна й жаткою, шириною до 42 футів (12,9 м). Для управління всіма приводами від двигуна ротора використовується  керована електронікою гідравліка. Таке технічне рішення дозволяє отримувати більшу потужність двигуна при работі в тяжких умовах й меньшу потужність при роботі з більш легкими зерновими культурами, де вона автоматично падає, що приводить до економії палива.