300 серія дизельних двигунів Mercedes-Benz

300 серія дизельних двигунів Mercedes-Benz

1. Двигун Mercedes OM 314

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм - 3780 кубічних сантиметрів, що відповідає 345 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ314 побачив світ в 1964 році, одночасно з шестициліндровим аналогом ОМ 352  і замінив попередника – ОМ 301, що видавав на 6 циліндрах 55 к.с.

Було дві моделі двигунів 314 (ОМ 314 та ОМ 314 А). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 314. Позначення  “A” вказує на турбоверсію двигуна.

Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1960-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz їх випуск налагодили заводи у Бразилії та Південній Африці.

Технічні характеристики 

К-сть цилиндрів 4 в ряд
Діаметр циліндра 97 мм
Хід поршня 128 мм
Об'єм 3780 cм2
Система вприску                            Чотиритактний дизель
Ступінь стиску 17:1
Потужність 68 к.с.

2. Двигун Mercedes OM 352

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний і має об’єм 5675 кубічних сантиметрів, що відповідає  345 кубічним дюймам. Він є одним з серії  двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 352 побачив світ в 1964 році і замінив попередника – ОМ 312, що видавав на 6 циліндрах 80 к.с.

Існує три моделі двигунів 352 (просто ОМ352, ОМ 352 А та ОМ 352 LА). На зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 352 А. Позначення  “A” вказує на турбоверсію двигуна. Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1960-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz індійська компанія TATA налагодила випуск авто 713S. Фактично цей же двигун приводить в рух українські автобуси ЕТАЛОН, виготовлені за ліцензією TATA.

Технічні характеристики   

К-сть цилиндрів 6, вертикально в ряд
Діаметр циліндра 97 мм
Хід поршня 128 мм
Об'єм 5657 cm2
Система вприску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 17:01
Потужність 110 кВт (150 к.с.)

3. Двигун Mercedes OM 360

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 8725 кубічних сантиметрів, що відповідає 525 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 360 побачив світ в 1979 році як найбільш потужний двигун в серії.

Вказаний двигун не набув великої  популярності, проте  використовувались в 1980-х роках на важкій техніці та вантажних авто.  Даний двигун встановлювався на важкий зернозбиральний комбайн  CLAAS Dominator 100

Технічні характеристики    

К-сть цилиндрів 6 в ряд
Діаметр циліндра 115 мм
Хід поршня 140 мм
Об'єм 8725 cм2
Система вприску Чотиритактний дизель з прямим вприском
Ступінь стиску 16,8:1
Потужність 125 kW (170 к.с.)

4. Двигун Mercedes OM 362

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 5675 кубічних сантиметрів, що відповідає 345 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів -300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 362 побачив світ в 1974 році і замінив попередника –ОМ 352, що видавав на 6 циліндрах 115 к.с.

Було три моделі двигунів 362 (просто ОМ 352, ОМ 352 А та ОМ 352 LА). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 352 А. Позначення  “A” вказує на турбоверсію двигуна.

Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1980-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz індійська компанія TATA налагодила випуск авто 713S. Фактично цей же двигун приводить в рух українські автобуси ЕТАЛОН, виготовлені за ліцензією TATA.

Технічні характеристики   

К-сть цилиндрів 6 в ряд
Діаметр циліндра 97 мм
Хід поршня 128 мм
Об'єм 5675 cм2
Система вприску Чотиритактний дизель с прямим вприском
Ступінь стиску 17:1
Потужність 120 к.с.

5. Двигун Mercedes OM 366A

Дизельний двигун виробництва  фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 5958 кубічних сантиметрів, що відповідає  360 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 366 А побачив світ в 1984 році і замінив попередника –ОМ 362 A, що видавав на 6 циліндрах 120 к.с.

Існує три моделі двигунів 366 (просто ОМ366, ОМ 366 А та ОМ 366 LА). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 366 А. Позначення  “A” вказує на турбоверсію двигуна. Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1980-х роках у важкій техніці та на вантажних авто. Зокрема ОМ 366 А приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Dominator 98.

Дані двигуни останні з серії 300. З введенням в дію екологічних  норм Євро ІІ їм на заміну прийшла серія двигунів 900.