Схема розміщення привідних ременів та ланцюгів комбайна CLAAS Cosmos
1. Двигун Mercedes OM 314
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм - 3780 кубічних сантиметрів, що відповідає 345 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ314 побачив світ в 1964 році, одночасно з шестициліндровим аналогом ОМ 352 і замінив попередника – ОМ 301, що видавав на 6 циліндрах 55 к.с.
Було дві моделі двигунів 314 (ОМ 314 та ОМ 314 А). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 314. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна.
Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1960-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz їх випуск налагодили заводи у Бразилії та Південній Африці.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 4 в ряд |
Діаметр циліндра | 97 мм |
Хід поршня | 128 мм |
Об'єм | 3780 cм2 |
Система вприску | Чотиритактний дизель |
Ступінь стиску | 17:1 |
Потужність | 68 к.с. |
2. Двигун Mercedes OM 352
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний і має об’єм 5675 кубічних сантиметрів, що відповідає 345 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 352 побачив світ в 1964 році і замінив попередника – ОМ 312, що видавав на 6 циліндрах 80 к.с.
Існує три моделі двигунів 352 (просто ОМ352, ОМ 352 А та ОМ 352 LА). На зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 352 А. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна. Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1960-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz індійська компанія TATA налагодила випуск авто 713S. Фактично цей же двигун приводить в рух українські автобуси ЕТАЛОН, виготовлені за ліцензією TATA.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 6, вертикально в ряд |
Діаметр циліндра | 97 мм |
Хід поршня | 128 мм |
Об'єм | 5657 cm2 |
Система вприску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 17:01 |
Потужність | 110 кВт (150 к.с.) |
3. Двигун Mercedes OM 360
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 8725 кубічних сантиметрів, що відповідає 525 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 360 побачив світ в 1979 році як найбільш потужний двигун в серії.
Вказаний двигун не набув великої популярності, проте використовувались в 1980-х роках на важкій техніці та вантажних авто. Даний двигун встановлювався на важкий зернозбиральний комбайн CLAAS Dominator 100
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 6 в ряд |
Діаметр циліндра | 115 мм |
Хід поршня | 140 мм |
Об'єм | 8725 cм2 |
Система вприску | Чотиритактний дизель з прямим вприском |
Ступінь стиску | 16,8:1 |
Потужність | 125 kW (170 к.с.) |
4. Двигун Mercedes OM 362
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 5675 кубічних сантиметрів, що відповідає 345 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів -300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 362 побачив світ в 1974 році і замінив попередника –ОМ 352, що видавав на 6 циліндрах 115 к.с.
Було три моделі двигунів 362 (просто ОМ 352, ОМ 352 А та ОМ 352 LА). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 352 А. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна.
Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1980-х роках на вантажних авто. Зокрема по ліцензії Mercedes-Benz індійська компанія TATA налагодила випуск авто 713S. Фактично цей же двигун приводить в рух українські автобуси ЕТАЛОН, виготовлені за ліцензією TATA.
Технічні характеристики
К-сть цилиндрів | 6 в ряд |
Діаметр циліндра | 97 мм |
Хід поршня | 128 мм |
Об'єм | 5675 cм2 |
Система вприску | Чотиритактний дизель с прямим вприском |
Ступінь стиску | 17:1 |
Потужність | 120 к.с. |
5. Двигун Mercedes OM 366A
Дизельний двигун виробництва фірми Mercedes-Benz, чотирьохтактний, об’єм 5958 кубічних сантиметрів, що відповідає 360 кубічним дюймам. Він є одним з серії двигунів - 300, які почали випускатися невдовзі після Другої світової війни. Конкретно ОМ 366 А побачив світ в 1984 році і замінив попередника –ОМ 362 A, що видавав на 6 циліндрах 120 к.с.
Існує три моделі двигунів 366 (просто ОМ366, ОМ 366 А та ОМ 366 LА). В зернозбиральних комбайнах використовується ОМ 366 А. Позначення “A” вказує на турбоверсію двигуна. Вказані двигуни дуже популярні, й широко використовувались в 1980-х роках у важкій техніці та на вантажних авто. Зокрема ОМ 366 А приводить в рух зернозбиральний комбайн CLAAS Dominator 98.
Дані двигуни останні з серії 300. З введенням в дію екологічних норм Євро ІІ їм на заміну прийшла серія двигунів 900.